
Informace poskytnutá 28. 6.
Odpovídám tímto na Vaše podání, jež Nejvyšší správní soud obdržel dne 13. 6. 2024, ve kterém píšete:
„Věc: 1-Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.. ZVEŘEJNĚNÍM.Ve vztahu ke skutečnému znění platného a účinného právního předpisu , zákona č.62/2003 Sb. v návaznosti na zákon
č.222/2016 Sb. Způsob a forma vyhlášení a uveřejnění celkových výsledků voleb do Evropského Parlamentu, stavějící počátek behu lhůtyk podání 6aloby na neplatnost volby kandidáta.
a) Používá NSS ke své rozhodovací činnosti ve volebních věcech voleb do Evropského parlamentu nejaký jiný zákon, než ten, který byl vyhlášen, rozesláním dne 4. března 2003 Částkou 25 v Ceně
Kč 21,80, který zasílám v platném a účinném znění v příloze jako 62/2003 Sb, kde je jednoznačně uvedena vůle zákonodárce ,který schválil znění s ustanovením:
§ 49 Zápis Státní volební komise a uveřejnění výsledků voleb. Odst.3) Státní volební komise vyhlásí a uveřejní celkové výsledky voleb neprodleně po podepsání zápisu o výsledku voleb v
denním periodickém tisku ( § 3 zákona č 46/200 Sb.O právech a povinnostechpři vydávání periodického tisku-Tiskový zákon)a zároveň je zveřejní způsobem umožňující dálkový přístups
uvedením data uveřejněnív denním periodiském tisku ?
Pokud ANO, tak tyto právní předpisy občanstvu uveřejněnte formou poskytnutí informací.
b) Používá NSS ke své rozhodovací činnosti ve volebních věcech voleb do Evropského parlamentu nejaký jiný zákon, než ten, který byl vyhlášen, rozesláním dne 20. července 2016 Částkou
87/2016 v Ceně Kč 48 ,který zasílám v v platném a účinném znění v příloze jako zákon č. 222/2016 Sb., kde je jednoznačně uvedena vůle zákonodárce ,který schválil znění s ustanovením:
§ 4 Ve Sbírce zákonů a mezinárodních smluv se dále vyhlašují : sdělení ministerstva, jiného ústředního správního úřadu, České národní banky, Státní volební komise nebo Národní rozpočtové rady o
skutečnosti nebo přijatém rozhodnutí, pokud tak stanový jiný zákon ?
Pokud ANO, tak tyto právní předpisy občanstvu uveřejněnte formou poskytnutí informací.
c) Jaká konkretní osoba uveřejnila na webu povinném a kdo tojí za podvodem na občanech a voličích tvrzením NSS a zveřejňováním na webu NSS dne 7.6.2024 , tak jak je uvedeno v
záhlaví podání v citaci:
Celkový výsledek voleb do Evropského parlamentu uskutečněných na území České republiky bude vyhlášen sdělením ve Sbírce zákonů (§ 49 odst. 3 zákona
o volbách do Evropského parlamentu); elektronická Sbírka zákonů a mezinárodních smluv je dostupná na www.e-sbirka.cz. Den vyhlášení výsledků je
právě den, kdy jsou tyto výsledky ve Sbírce zákonů publikovány. Návrh nelze podávat dříve než v den následující po tomto vyhlášení.
d) Informoval NSS obratem po odbržení informací v přílohách poskytnutých žadatelem k datu 13.6.2024 ( skutečné znění zákonů) do dne vydání rozhodnutí v napadených žalobách v senátu VOL proti volbě
kandidátů do EP, že byly podány žaloby předčasně ? Z důvodu špatného úředního postupu MVČR- Státní volební komise, která nevyhlásila a ani neuveřejnila zákonem předvídaným způsobem dle §49, odst.3ú
celkové výsledky voleb denním periodickým tiskem ?“
Ad a) a b) Pravomocí Nejvyššího správního soudu ve volbách do Evropského parlamentu na území České republiky je rozhodování o tzv. neplatnosti volby kandidáta podle ustanovení § 57 zákona č. 62/2003 Sb., o volbách do Evropského parlamentu, ve znění pozdějších předpisů. Zákony, které jste zaslal přílohou svého podání, nejsou v aktuálním znění.
ad c) Tisková zpráva byla zveřejněna z pokynu předsedy volebního senátu.
Ad d) Vaše věc, která k soudu napadla dne 13. 6. 2024 je vedena pod sp. zn. Vol 7/2024. Případná další podání do soudního spisu zasílejte přímo k příslušné spisové značce (nikoli jako podání podle zákona č. 106/1999 Sb.).